İzleyiciler

6 Haziran 2015 Cumartesi

Melek Kanatları

Hayatim da iyi kotu seyler yasamama sebep olan ve bunlari asla unutmamami saglayan bir cok insan var. Az degil 27 sene dedigimiz sey. Hele bir de hayati erken ogrenmeye basladiysan daha da iyi anliyorsun olaylari.
Melek halamın eşinin yeğeniydi. Annem ile babam evliyken de görüşürlermiş lakin benim hafızamda sadece boşandıktan sonrası var. Çiftehavuzlar da Melek'in eşi Nejdet'in iş yerinin üst katında ki kiralık daireye taşınmamız ile başlıyor hafızamda ki anılar. Tatile gidemediğimiz zamanlarda Bayramoğlu'nda ki yazlıklarına götürürdu bizi.
oğlu Arkın ile kardeşim yaşitti. Denize havuza beraber gider okul cikislari haftasonlari da beraber oynarlardi. 
Tatile goturdukleri bir yaz benim ergenlik donemimin tavan yaptigi bir donemdi. Baslarinin etini yemistim benim burada arkadasim yok ne isim var diye.
kucugum daha. Saniyorum ki her yerde arkadasim olmak zorunda. Yalnızlık buyuk korkum. 
Melek buyuk bir sabir ile benimle de ilgilendi. Zaten annem ile ben 1 2 gun kalip eve donduk. Annem haftasonu tatilinde idi. 
Melek Urfalı. Koyu tenli , kalın dudakli. Onu hep koyu kestane saclari ile gordum. Tarzini hic bozmadi. Bir sey anlatirken ellerini agzina goturup ifadelerde bulunmasi insani hayranlikla izlemeye iterdi.agzindan hic kotu bir sey duymadim. Hep iyi seyler soylerdi bize. Esi ve oglu cildirttigi zamanlar bize kacar yakasini cekerek " biktim Funda biktim canimimi istiyorlar anlamiyorum" derdi. Ertesi gun yine gulumseyerek acardi kapisini. 
Ben lisede iken 2. Cocuguna hamile kaldi. HamiLelerin fali cikar kim dediyse Benim isin suyunu cikarmami saglamis ve hergun okul cikisi melek' e gidip fal baktirmama neden olmustu. 
Sevgililerim okul annemle atismalarim herseyi bildigi halde usanmadan bikmadan bakardi falima. Arada sancisi girip karnini tutardi. Ne guzel olurdu o an. Zaten melek gibi bir kadindi gozlerimin onunde bir cana daha can veriyordu.
bazi insanlar hayatiniza Hızır olarak girer. Kollarini kanatlarini sizin uzerinize serer. Bilirsiniz ki ne olursa olsun sizi koruyacak insanlar var. Guvenirsiniz. Herkes gitse onlar oradadir. Uzaktasinizdir ama can'sinizdir.
babamin ölüm haberini aldigimizda yine gozlerim onu secti ilk basta. Hastaneye gidiyorduk Burcu'da gelmisti yanimiza. Inonu caddesinde ellerimi yumruk yapip kitlemis dislerimi birbirine gecirnis titredigim bi anda melek'in cigliklarini hatirliyorum ellerini acin Gizem dislerini serbwst birak Allahim koru kizimi Gizem bana bak diye bagiriyordu. Ellerimi kardesimin avuclarina gecirdigimi fark edince kendime gelmistim. Canimin canini yakmamaliydim ya. 
Gecen sene Bodrum da beraberdik. HaYret bir sey hic yaslanmadi. Sadece belli hayat artik onu yormus. Gozleri daliyor surekli. Endiseli hayattan. Elleri koca bir yalnizligi sarar gibi hareket ediyor. Vucudu hala cok guzel. Teni saci hep ayni. Belkide insanin icine huzur veren budur. BildigiN insanin hic degismemesi. Seneler sonra bile ayni gulumsemesi. Ruhu yaslanmis ne olacak ! Bakislari ayni ya ! Hala atiyor ya kalbi iyilikle varsin dursun dunya ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder